utorok 24. februára 2015

Zbavujem sa handier na Hadrárne!

Došlo k tomu vobec prvý krát po toľkých rokoch, odkedy ma napadlo, že by bolo vhodné sa zbaviť časti svojho oblečenia. Kombinácia neuveritelnej schopnosti zhromažďovať a skladovať veci "do budúcna" či "pre ďalšie generácie" a nechuti zbytočne si komplikovať život (fotením ich na Votoč a následne absolvovaním procesov predávania, ktoré by ma stáli neprimerane veľa úsilia vzhľadom k počtu možných utŕžených penazí) sposobila, že sa skrine/krabice/povaly plnili oblečením, ktoré som už dlho nemala na sebe. Až mi raz došlo, že kým by také časy prišli, z toho zavalenia by som sa aj zbláznila.

A vtedy som si spomenula na Hadrárnu.

Najlepší brnenský bazár oblečenia, ktorý nikdy nesklamal a obohatil mi šatník o plno kúskov.
Tak nech nesklamem ani ja, už zajtra, v STREDU od 16tej do 19tej v chodbe medzi ATLASOM a sálom B.BAKALY.
Bude tam oveľa viac svetla, ako bývalo na tých predošlých, takže zamat uvidíte v lesku, výrazné farby v plnej sýtosti a vzory nebudete musieť hádať. Ceny bazárové, takmer všetko do 100ky, vačšinou okolo 50ky. Očisťujem si život, buď u toho.

Odkaz na FB udalosť tu: První letošní Hadrárna! vol. XIX

Aničku nepredávam, len pseudo American Apparel
tričko, ktoré mi je bohužial malé a nikdy dobré nebude.
Bude množstvo košieľ a bodiek.
Takmer nenosené veci - sukňa
Či k mojej postave neprimerané - sukňa.

(Ospravedlňujem sa za nie príliš lichotivé grafické usporiadanie, mám pokazený počítač, tak len provizórne.)


2 komentáre :

  1. Ah tá zelená sukňa, škoda že som mimo civilizáciu :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zelená sukna je nakoniec jednou z troch vecí, ktoré som ešte pred odchodom nechala doma :) proste ešte dostala zelenú.

      Odstrániť