utorok 11. februára 2014

V ruinách



Fotené na miestach, ktoré už dnes neexistujú. Počas búrania + kompletné zrovnanie so zemou sa konalo na druhý deň. Zákutia s atmosférou sa vytrácajú.









neviditeľná medzera




















neviditeľná medzera












neviditeľná medzera




















neviditeľná medzera





















neviditeľná medzera




neviditeľná medzera


























neviditeľná medzera


neskončíme pateticky, ale mojim pokusom o vzlietnutie






















okuliare, pončo, boty - vintage, čiapka, šály - second hand a plno iných kusov oblečenia

8 komentárov :

  1. Super pončo :D A gify mě baví :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pončo je po mame, rada ho nosím, ešte sa tu objaví detailnejšie. a nad gifkom som sa strašne smiala, keď som ho robila :D divné pohyby tam mám :D

      Odstrániť
  2. Hlavně ta čtvrtá fotka je skvělá) Na takových místech mám vždycky hrozně zvláštní pocit a nevydržím na nich dlouho, protože pak z toho téměř dostávám depresi, nevím proč :D A jak již bylo řečeno - pončo po mamince je vážně úžasný))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi uplne nedokazu vycitit atmosferu mista, kazdopadne, myslim, ze to, ze obcas mizi "stara" mista neni vzdycky na skodu. A libi se mi tve ponco!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď sa má na ich mieste stavať niečo hodnotné a obohacujúce prostredie, tak nie. v tomto prípade tak tomu bohužiaľ nie je

      Odstrániť
  4. jak už bylo řečeno 4. fotka je nej a kde to je foceno ? připadá mi po proscrollování blogu, že jsi v Brně, ale toto místo neznám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najčastejšie som v Brne a odtiaľ je aj väčšina príspevkov, ale tento je zo Slovenska, je tam aj nápoveda, kde presne :)

      Odstrániť
  5. tie fotky su slnecne, krasne...palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť