štvrtok 27. marca 2014

Vzorovaná čiapka vtedy a teraz

Prvý príspevok z nového seriálu Before it was cool, kde spájam módu z detstva s tou terajšou. 

Neviem, kde až siaha história tejto čiapky, je však veľmi pravdepodobné, že ju ešte bude mať dlhú. Nosila ju dokonca aj moja mama (prvé foto) a zbaviť sa jej sa určite nechystám, takže sa možno dočká aj ďalších generácií. V detstve patrila medzi moje najobľúbenejšie, a to aj vďaka obrovskému farebnému brmbolcu. Ten keď odpadol, skončila asi na desaťročie v krabici so zimnými doplnkami. Odtiaľ som ju pred pár rokmi vytiahla a radosť z nej pokračuje.

90's peklo outfit. Takých už ale moc nebude.
Tomáš Gál
skokom šokom po detských fotkách niečo súčasnejšie. Jeptiška alebo Nymfomanka?
Tomáš Gál
Tomáš Gál
Tomáš Gál
Tomáš Gál
Tomáš Gál

Tomáš Gál

súčasné fotky: Tomáš Gál
gifko za Kinom Art, zvyšok v Tyršovom sade, posledné dve zdravá vývarovňa Oáza na Slovákovej, Brno
okrem čiapky je vintage aj sveter, zvyšné veci zo sekáča

8 komentárov :

  1. Tak ty plakaty vedle sebe nemaji chybu! To je fakt paradni fotka :) A tutununu stare fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. plagáty nás tiež rozosmiali, keď sme ich uvideli :D ten čo ich lepil, isto vedel čo robí

      Odstrániť
  2. Tá podobnosť s mamkou, teda jablko nepadlo ďaleko od stromu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super to je ..a ty plakáty! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to gifko ma dostalo uplne najviac :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dnes ráno som rozmýšľala, že už veľmi dlho som nenašla nejaký " nový " blog ktorý by ma naozaj zaujal, a voilaaaa dorazila som do svojej destinácie :D :D
    kebyže nemám pokazený blogger account followla by som ťa ( dám si ťa do záložiek :D ) ale prečítala som všetko sľubujem
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj tak to si ma fakt potešila! spätná väzba je najviac, som rada, že to čo tu dávam, niekoho ozaj zaujme :) ďakujem :)
      (a tiež som to mala pokazené pred pár dňami, ale už myslím fičí)

      Odstrániť