pondelok 8. septembra 2014

Dôchodci inšpiráciou

Niekedy by sa ma dalo popliecť s bezdomovcom, inokedy s dôchodcom.
Sú inšpiratívni, aj keď nie prvoplánovo. Štýl početnej skupiny mestských babičiek je založený predovšetkým na dôraze na pohodlie a zladených svetlejších farbách.
S dôchodcami sa stotožňujem aj pri nakupovaní bežných kusov oblečenia, nielen úletov, v second-handoch. A pri prehrabávaní sa v štendroch pastelových oversized baloňákov pociťujem nemalú radosť.






fotky: Tomáš Gál

baloňák: second hand
top: Drevená Helena
šortky: Ralph Lauren (second hand/diy)
boty: vintage
sieťovka: nájdená





































4 komentáre :

  1. ja mám zas pláštik inšpirovaný parkovými úchylmi :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým si tiež zvyknem robiť srandu, hoci pravdou je, že parkového úchyla som nikdy nevidela. to mi však nebráni v napodobňovaní roztvárania jeho kabátu :D

      Odstrániť
  2. Plášť úžasný! Ja vlastním jeden, ktorý moja mamka asi ukradla z matrixu, tie pohľady sú niekedy na pobavenie;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trenčkot je bezva! Můžu se zeptat, kam chodíš v Brně do second-handů? :))

    OdpovedaťOdstrániť