streda 10. septembra 2014

V Prahe na dedine




























Ísť do rušnej Prahy na konci vyhrotenej sezóny sa mi pôvodne chvíľami nezdalo ako dobrý nápad. Namiesto ruchu veľkomesta som totiž mala chuť stráviť pár dní radšej niekde na vidieckej chate pri lese. Ale stačilo pár dobrých rozhodnutí, pár dobrých ľudí okolo seba a vesmír bol opäť raz na chvíľu v rovnováhe. Po náklade techna si telo žiadalo zrelaxovať, ideálne prechádzkou po pokojných miestach, kde som ešte nebola. Ako pomocník na preskúmavanie Prahy je ideálna stránka Praha Neznámá, kde som len tak náhodne vybrala nejakú popísanú lokalitu. Bola to Kolonie Domov, dedinským kľudom pôsobiace ulice na kraji Žižkova. A dve prázdne futbalové ihriská kúsok za ňou. 
Radi preskúmavate? Len tak bez mapy, kade vás nohy zavedú, alebo máte konkrétne určený cieľ?
U mňa platí, že cieľ je samotná cesta, a najradšej mám kombináciu oboch spôsobov. Zhruba viem, čo od výletu mám očakávať, ale nechávam množstvo priestoru pre... iné priestory. 
Do Prahy sa budem v blízkej dobre vracať častejšie, jednak za to môže nadupaná koncertná sezóna, ale hlavne tam migrujúci kamaráti. (A pol litrové Matéčko za 40kč vo večierke.)

Viac fotiek má Karolina Cermanová
Okrem nej sú so mnou Love Ender a Daniela Pešková
















Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára