pondelok 15. septembra 2014

Platformami po hladine





Ten pocit, keď sa niečo deje vo friendly neighbourhoode, a vy neviete čo. 
Blok medzi ulicami Veveří, Pekárenskou, Kounicovou a Závodní už veľa rokov pomaly chátra a rozpadá sa. Platené parkovisko na ňom je takmer vždy prázdne, maximálne tak slúži zákazníkom voľne pohodeného Albertu v strede tohto brownfieldu v centre. Využívajú ho aj bezdomovci či chodci diagonálne si skracujúci cestu. Veľký prázdny priestor bez zástavby praje večernému slnku a prírode, ktorá si ho berie späť. Dakedy tu muselo byť živo, dnes už len miznúce ruiny môžu pripomenúť niekdajšie objekty vojenských pekární. Otázka je, čo sa bude diať ďalej? Z projektu z pred pár rokov (našťastie) vzišlo a odvtedy som žiadne nové oficiálne správy nenašla. Na um mi prichádza jeden článok pravdepodobne z Idnesu, ktorý som niekedy dávnejšie zahliadla, ale zľahla sa po ňom zem. 
Neviete to vy?

fotky: Libor Galia
košeľa: second hand, boty: H&M


6 komentárov :

  1. No ja sice neviem..ale prvy gif je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ojojooj to gifko! a farby a svetlo! supr fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné gifko, trosku ma hypnotuzuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný! Já tuto část Brna mám skoro nejraději, ale netuším o tom vůbec nic :/

    Můžu se ještě zeptat, kam chodíš v Brně do second-handů? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem vám za komenty, ja sa čudujem, že tu ešte niekto niečo píše, keď ja odpovedám vždy po týždnoch neskoro. ale zlepším sa!
    gifko sme nazvali prdiace, hypnotizujúce je ale tiež :D

    seconhandy v Brne nie sú taká sláva, väčšinu vecí zo sekáčov mám z mesta, odkial pochádzam. 2 najoblúbenejšie mi zrušili, Keď sa mi chce hrabať, tak Unimoda, výborný je sekáč pod Flédou, občas niečo nájdem vedľa Preclíku. Výnimočne inde.

    OdpovedaťOdstrániť